Wednesday, April 27, 2011

මෙන්න ඔබට මගෙන් පලවෙනි කතාව. මෙය ආරම්භයක් පමනි.

8 comments:

  1. මම කොල්ලෙක්.මම කැමති අවන්කවම සෙක්ස් කරන්න කැමති අක්කිලා,නංගිලව,අන්ටිලව අදුන ගන්න.වයස බේදයක් නැහැ.ලංකාවේ ඕනෙම ප්රෙදෙසයකින් මට කෝල් කරන්න.මට වයස 30 වෙනවා.මගේ ගම කුරුණෑගල.මම දැනට රැකියාවක් කරනවා.පිරිසිදු බවට හානියක් වෙන්නේ නැති වෙන්න මම නංගිලාව සතුටු කරන්නම්.තනියම මව මීට් වෙන්න බයනම් තවත් යාලුවෙකුත් එක්කම සෙට් වෙලා එන්න.බබාලා නැතුව දුකින් ඉන්න අක්කල නංගිලට මම බබෙක් හද ගන්න උදව් කරන්නම්.මහත්තයට හොරෙන් මට කෝල් කරන්න.හැම දෙයක්ම රහසක් විදිහට මම ආරක්ස කරනවා.වයස බාදාවක් නැහැ.කැමති වයසක කෝල් කරන්න.
    මගේ අංක -
    0728571607 0719097528
    Like · · Share ·
    Like · Reply ·

    ReplyDelete
  2. මම කොල්ලෙක්.මම කැමති අවන්කවම සෙක්ස් කරන්න කැමති අක්කිලා,නංගිලව,අන්ටිලව අදුන ගන්න.වයස බේදයක් නැහැ.ලංකාවේ ඕනෙම ප්රෙදෙසයකින් මට කෝල් කරන්න.මට වයස 30 වෙනවා.මගේ ගම කුරුණෑගල.මම දැනට රැකියාවක් කරනවා.පිරිසිදු බවට හානියක් වෙන්නේ නැති වෙන්න මම නංගිලාව සතුටු කරන්නම්.තනියම මව මීට් වෙන්න බයනම් තවත් යාලුවෙකුත් එක්කම සෙට් වෙලා එන්න.බබාලා නැතුව දුකින් ඉන්න අක්කල නංගිලට මම බබෙක් හද ගන්න උදව් කරන්නම්.මහත්තයට හොරෙන් මට කෝල් කරන්න.හැම දෙයක්ම රහසක් විදිහට මම ආරක්ස කරනවා.වයස බාදාවක් නැහැ.කැමති වයසක කෝල් කරන්න.
    මගේ අංක -0719417102

    ReplyDelete